Site name
Site name

Generali usluge na raspolaganju bez odlaska u poslovnicu

17.03.2020

Obaveštavamo vas da je Generali Osiguranje Srbija preduzelo sve neophodne mere da zaštiti zdravlje svojih klijenata i zaposlenih. Zato vas molimo da do daljnjeg koristite digitalne alate dostupne putem Generali sajta i mobilne aplikacije, a na raspolaganju vam je i Kontakt centar koji će od 24.marta raditi u izmenjenim terminima:

  • Radnim danima od 08-22h
  • Subotom od 08-17h
  • Nedeljom neće raditi.

Klijentima će u periodu kada Kontakt centar ne radi biti omogućeno da ostave poruku, a operater će ih kontaktirati u prvom narednom radnom terminu.

Radno vreme naših poslovnica će tokom vanrednog stanja biti izmenjeno. Više detalja možete pronaći ovde.

Prijava odštetnog zahteva može se podneti isključivo pozivanjem Kontakt centra na 0800 222 555 (besplatan poziv) ili 011 222 0 555, ili elektronskim putem slanjem imejla na kontakt@generali.rs. Ako odštetni zahtev podnosite imejlom, u roku od 24 sata javiće vam se stručno lice Generali Osiguranja Srbija i uputiti vas u dalji postupak.

Klijentima zdravstvenog osiguranja dostupan je i Medic Call centar na broju 011 222 0 575.

Klijenti koji se trenutno nalaze u inostranstvu i ne mogu da se vrate u zemlju, svoju polisu putnog osiguranja mogu produžiti pozivanjem Kontakt centra na broj +381 11 222 0 555 ili 0800 222 555 (besplatan broj za pozive iz Srbije). Radi lakše i brže komunikacije, polisu može produžiti i osoba bliska klijentu koja se nalazi u Srbiji. Prilikom poziva, potrebno je dostaviti informacije o broju polise i klijentu koji je osiguran.

Formulare za prijavu odštetnog zahteva preuzmite na Generali sajtu, u odeljku Download centar.

Informacije o statusu odštetnog zahteva proverite na Generali sajtu, u odeljku Status štete.

Kupujte putem interneta, bez odlaska u poslovnice, putem Generali online prodavnice.

Polise kombinovanog osiguranja motornih vozila (auto kasko), osiguranja malih i srednjih preduzeća i osiguranja domaćinstva možete obnoviti i zaključiti bez odlaska u poslovnice, slanjem imejla na kontakt@generali.rs ili kontaktiranjem sa savetnikom. Fizička lica mogu ugovoriti ili obnoviti osiguranje domaćinstva i putem Viber aplikacije.

Osiguranje uplaćujte na Portalu za klijente.

Više informacija o potrebnoj dokumentaciji za prijavu odštetnog zahteva:

 Opšte preventivne mere za zaštitu od korona virusa


Ruke perite sapunom i vodom najmanje 20 sekundi.

Van kuće koristite gelove za suvo pranje ruku ili alkohol u spreju.


Prilikom kašljanja ili kijanja pokrijte usta i nos unutrašnjom stranom lakta ili maramicom.

Izbegavajte rukovanje, grljenje i ljubljenje prilikom pozdravljanja.


Izbegavajte okupljanja sa većim brojem ljudi u zatvorenom prostoru.


Ukoliko imate simptome gripa ili prehlade, ostanite kod kuće.

  • Ne dodirujte lice (usta, oči, nos) neopranim rukama.
  • Što češće provetravajte zatvoreni prostor u kojem boravite.

Redovno ćemo vas obaveštavati o trenutnoj situaciji i dostupnosti naših usluga u skladu sa preporukama i merama Vlade Republike Srbije