Ukoliko Vam na putu, u inostranstvu, zatreba hitna medicinska pomoć, odmah se javite dežurnom centru asistentske kompanije Europ Assistance i bićete upućeni u najbližu medicinsku ustanovu.
Poziv možete uraditi na sledeće načine:
- Putem broja telefona +381 11 41 44 104 ili +381 64 82 82 020
- Ukoliko ste povezani sa WiFi mrežu pregled kod lekara možete zakazati i putem linkova:
- Pozivite kontakt centru Europ Assistance možete obaviti besplatno putem mobilnog telefona klikom na link.
- Kliknite na ovaj link kako biste otvorili aplikaciju putem koje samostalno možete zakazati pregled u najbližoj medicinskoj ustanovi.
Budite spremni da na zahtev date osnovne lične podatke (ime i prezime, broj polise) kao i broj telefona u inostranstvu ili broj na koji želite da vam poziv bude uzvraćen.
Po dolasku kod lekara:
- Omogućite lekaru uvid u polisu.
- Ukoliko od lekara dobijete formular izjave o okolnostima pod kojima je nastao osigurani slučaj, obavezno ga popunite.
Ukoliko ste na putovanju sami pokrili troškove lečenja, po povratku u zemlju podnosite zahtev za refundaciju.
Pored popunjenog formulara - zahteva za refundaciju troškova, neophodna je i sledeća dokumentacija:
- Fotokopija pasoša i to: strane sa ličnim podacima i strane gde se vidi ulaz i izlaz iz zemlje;
- Polisa, ili broj polise ukoliko je korisnik osiguran grupnom polisom;
- Originalni računi za lečenje ili lekove (sa potvrdom o plaćanju);
- Medicinski izveštaj, koji sadrži dijagnozu i opis medicinskog tretmana;
- Prepis lekara za kupljene lekove;
Osiguravač zadržava parvo da traži dodatnu dokumentacija ukoliko je ona neophodna za procenu osnovanosti zahteva za naknadu.
Kompletiranu dokumentaciju, po povratku u Srbiju, možete da podnesete na sledeće načine: