Prijava štete - Osiguranje od autoodgovornosti

PRIJAVA ŠTETE
Osiguranje od autoodgovornosti

Preporučujemo da štetu prijavite u najkraćem roku kako biste što pre prikupili potrebnu dokumentaciju i obezbedili brzu isplatu.

Za pomoć oko prijave štete možete se obratiti našem kontakt centru na broj 011/ 222 0 555.

Online prijava štete

Štetu na vozilu po osnovu obaveznog osiguranja od autoodgovornosti možete prijaviti popunjavanjem formulara u nastavku. Naknada štete biće isplaćena najkasnije 14 dana od podnošenja kompletne dokumentacije za prijavu štete.

Prijava štete
Online prijava štete
Načini prijave štete

Štetu na motornom vozilu nastalu krivicom osiguranika Generali Osiguranja Srbija* možete prijaviti na tri načina:

  • Onlajn
  • Kontakt centru (0800 222 555 ili kontakt@generali.rs)
  • Dolaskom u poslovnicu** Generali Osiguranja Srbija u zakazanom terminu (zakazivanje se vrši pozivom Kontakt centra).

*U slučaju saobraćajne nezgode s drugim vozilom, zahtev za naknadu štete podnosi se osiguravajućoj kući kod koje je osigurano vozilo vozača odgovornog za nezgodu. Podatak o osiguravajućoj kući i broju polise auto-odgovornosti krivca možete proveriti ovde.

**opcija ne važi za filijale u Novom Sadu, Nišu i u Beogradu (Savski nasip).

Za lako i brzo popunjavanje Evropskog izveštaja o saobraćajnoj nezgodi, pripremili smo Uputstvo za popunjavanje Izveštaja o saobraćajnoj nezgodi.

Potrebna dokumenta

Preporučujemo da nam što ranije dostavite:

  • saobraćajnu dozvolu (kopija obe strane ili očitana)
  • ličnu kartu vlasnika ili ovlašćenog korisnika (samo za fizička lica, kopija obe strane ili očitana)
  • instrukciju za plaćanje* (kopija kartice tekućeg računa ili naziv auto-servisa kome se plaća naknada)
  • Evropski izveštaj o saobraćajnoj nezgodi (ukoliko policija nije vršila uviđaj)**
  • potvrdu ili uverenje MUP-a o saobraćajnoj nezgodi (ukoliko je policija izašla na lice mesta, ali nije izvršila kompletan uviđaj saobraćajne nezgode)**

*Ukoliko instrukciju ne daje vlasnik vozila, obavezno priložiti i overeno ovlašćebhe vlasnika.

**Zapisnike o uviđaju saobraćajne nezgode na teritoriji Republike Srbije pribavlja Generali Osiguranje Srbija.

U slučaju da se opredelite za samostalno fotografisanje oštećenja korišćenjem aplikacije za fotografisanje štete (vidite "Fotografisanje oštećenja"), sa fotografijama oštećenja možete poslati i fotografije potrebnih dokumenata.

U slučaju da podnosite zahtev za odštetu zbog povreda zadobijenih u saobraćajnoj nezgodi, morate takođe dostaviti:

  • medicinsku dokumentaciju
  • račune eventualnih troškova

u smrtnom slučaju: uz zahtev za odštetu zbog duševnog bola zbog smrti bliskog lica, izvod iz matične knjige umrlih i dokaz da je podnosilac zahteva u bliskom srodstvu s preminulim (izvod iz knjige venčanih, izvod iz matične knjige rođenih i sl.)

Fotografisanje oštećenja

Oštećenja na vozilu možete fotografisati:

  • samostalno, korišćenjem mobilne aplikacije, čiji ćete link dobiti SMS-om po prijavi i pregledu zahteva;
  • zakazivanjem termina za dolazak u poslovnicu ili izlazak procenitelja na lokaciju na kojoj se nalazi vozilo (ukoliko vozilo nije u voznom stanju). Zakazivanje se vrši pozivom Kontakt centra.

Prednosti mobilne aplikacije:

  • Vozilo možete fotografisati za samo nekoliko minuta, u vreme koje vama odgovara.
  • Na telefonu će biti jasno prikazano šta treba da fotografišete (kadar po kadar).
  • Imate mogućnost da nam prosledite i fotografije dokumenata.
  • Aplikacija radi bez instalacije i ne ostavlja fotografije u memoriji telefona.

Ukoliko živite na području Beograda, oštećenja na vozilu fotografišu se na Novom Beogradu. Ulazak na parking je iz ulice Jurija Gagarina, preko puta gradilišta nove autobuske stanice, kod Buvlje pijace. Prethodno morate pozvati Kontakt centar i zakazati termin.

Postupak onlajn prijave štete
  • Pripremite potrebna dokumenta (ukupna veličina priloga do 25 MB).*
  • Popunite onlajn prijavu.
  • Na kraju prijave dobićete broj (npr. AO-1234/2023), koji je referenca za dalju komunikaciju.
  • Dobićete potvrdu prijave na dostavljenu imejl adresu odmah po slanju prijave.
  • Na dostavljenu imejl adresu dobijaćete obaveštenja i odluke o prijavljenoj šteti.
  • Status i ishode štete možete pratiti na Portalu za klijente (fizička lica) i ovde.

*Skenirana dokumenta, fotografije i druge priloge u standardnim formatima možete poslati odmah, putem onlajn prijave (korak „Dokumentacija“), ili naknadno, imejlom na adresu navedenu u imejlu o potvrdi prijave.

U slučaju da se opredelite za samostalno fotografisanje oštećenja korišćenjem aplikacije za fotografisanje štete (vidite „Fotografisanje oštećenja”), sa fotografijama oštećenja možete poslati i fotografije potrebnih dokumenata.

Unesi e-mail i šaljemo ti dokumenta
Preuzmi