Tokom turističkog ili poslovnog boravka u inostranstvu, nepredviđeni zdravstveni problemi mogu vam poremetiti planove. Mi vam pomažemo da takve situacije prevaziđete.
Ukoliko vam se na putovanju desi nesrećni slučaj, bolest, ili se ukaže potreba za neodložnom hirurškom intervencijom i boravkom u bolnici, uz našu polisu putnog osiguranja bićete adekvatno zbrinuti.
Ovom potvrdom/polisom mogu se osigurati:
Sume osiguranja (EUR) |
|
Ceo svet bez SAD, Kanade, Australije, Novog Zelanda i Japana |
30.000 |
Ceo svet Ceo svet |
30.000 15.000 |
GOLD
|
STANDARD
|
|
---|---|---|
Covid pokriće |
![]() |
![]() |
Usluge medicinske asistencije |
![]() |
![]() |
Plaćanje troškova lečenja |
![]() |
![]() |
Organizovanje i plaćanje troškova medicinske evakuacije i repatrijacije |
![]() |
![]() |
Nadoknada zbog bolničkog lečenja u trajanju od najmanje 72 časa |
![]() |
-
|
Usluge putne asistencije |
![]() |
-
|
Invaliditet i smrt usled nezgode |
![]() |
-
|
Ukoliko vam na putu, u inostranstvu, zatreba medicinska pomoć, odmah se javite dežurnom centru asistentske kompanije Europ Assistance na telefone +381 11 41 44 104 ili +381 64 82 82 020 i bićete upućeni u najbližu medicinsku ustanovu. Komunikacija se obavlja na srpskom i engleskom jeziku.
Preuzmite spisak medicinskih ustanova i lekara u Grčkoj i Turskoj:
Uz naše putno osiguranje imate i jedinstvenu pogodnost: mogućnost besplatnog razgovora sa asistentskom službom, na srpskom ili engleskom jeziku, u slučaju da vam zatreba medicinska pomoć. Preuzmite Generali aplikaciju, povežite se na WiFi mrežu i na raspolaganju imate dve opcije: besplatan poziv i chat.Potvrdom/polisom putnog osiguranja pokriveni su troškovi neophodne medicinske pomoći ukazane osiguraniku zbog iznenadne bolesti ili nesrećnog slučaja za vreme boravka u inostranstvu.
Potvrdu/polisu putnog osiguranja možete kupiti u filijalama Generali Osiguranja Srbija i u više od 300 turističkih agencija širom Srbije, sa kojima sarađujemo.
Kupovinom putnog osiguranja bićete osigurani u slučaju oboljenja virusom COVID-19, do maksimalnog iznosa osigurane sume i bez dodatnog doplatka osiguranja.
Na putovanju biće vam pokriveni:
Osiguranje ne pokriva:
Generali osiguranje obezbeđuje osiguraniku pružanje medicinske pomoći i prilikom rekreativnog bavljenja skijaškim sportom (skijanje i snoubording). Osigurana suma za ski rizik je 15.000 eur, bez obzira na ugovorenu teritoriju i odabran nivo pokrića.
Ugovara se kao posebna svrha putovanja sa uvećanom premijom u odnosu na standardnu - Turistički sa skijanjem.
Koliko ste puta pomislili na svoj stan ili kuću dok ste bili na službenom putu ili odmoru u inostranstvu?
Imovina je izložena raznim nepredviđenim događajima koji često dovode do njenog oštećenja. Kada smo duže odsutni, posledice požara, izliva vode iz instalacija ili provalne krađe mnogo je teže sanirati.
Generali Osiguranje Srbija i ovog puta misli na vas!
Kupovinom Generali putnog osiguranja u bilo kom trenutku tokom godine, istovremeno možete obezbediti kvalitetnu medicinsku pomoć u inostranstvu i novčano pokriće za štete koje u vašem domaćinstvu mogu nastati u slučaju požara, izliva vode iz instalacija ili provalne krađe dok ste odsutni.
Vi samo putujte, uživajte i ne brinite!
Ko može da dobije osiguranje domaćinstva na poklon?
Sva lica osigurana po ugovoru o putnom osiguranju izuzev maloletnih lica i lica osiguranih na 365 dana koja su kao razlog putovanja navela privremeni boravak radi školovanja.
Posebne pogodnosti imaju klijenti Unicredit, AIK i Sber banke, koji uz proizvod banke dobijaju i Asistentske kartice. Time im je omogućeno besplatno putno osiguranje.
Mogu se osigurati lica koja su državljani Republike Srbije ili imaju dvojno ili strano državljanstvo i prebivalište/boravište u Srbiji. Osiguranje ne važi na teritoriji Srbije i u zemlji prebivališta osiguranog lica koje ima dvojno državljanstvo, a za lica sa stranim državljanstvom osiguranje ne važi u zemlji čiji su državljani.
Za potrbu izdavanja vize može vam biti neophodna potvrda/polisa putnog osiguranja. Ukoliko ste dobili karticu putnog osiguranja, ne brinite i ona je važeći dokument te prestavlja dokaz o ugovorenom putnom osiguranju.
Period osiguranja na polisi mora odgovarati periodu za koji se zahteva viza. Npr. ukoliko je kupljena polisa na 12 meseci - 180dana, viza dobijena na tri meseca - 60dana i osiguranik bio na putu, polisa neće važiti za ostatak dana ako se ponovo podnosi zahtev za vizu za npr. šest meseci - 60dana. Po dobijanju vize neophodno je izmeniti period putovanja na polisi prema dobijenoj vizi i predati zahtev za povraćaj novca (razlike u ceni). Novo podnošenje zahteva za vizu podrazumeva novu polisu osiguranja. Ukoliko se osiguranje kupi na 6 meseci, a viza dobije na 3 meseca, razlika u novcu za kupljenu polisu osiguranja se vraća.
Stranac može kupiti potvrdu/polisu putnog osiguranja ukoliko ima prijavu boravka u Republici Srbiji i pod uslovom da ne putuje u zemlju iz koje je, tj. čiji je državljanin. Prijava boravka mora se doneti na uvid prilikom kupovine osiguranja.
Osiguranje važi od momenta prelaska naše granice, što znači da važi i u zemljama kroz koje se prolazi (tranzit) do krajnje destinacije. Pa tako osiguranje važi u Makedoniji na putovanju do Grčke. Isto tako, ukoliko osiguranje važi na teritoriji celog sveta osim SAD, Kanade, Japana, Novog Zelanda i Australije, osiguranje važi i dok se osiguranik nalazi u tranzitu na aerodromu u ovim zemljama.
Ako na potvrdi/polisi piše da važi npr. od 30.08. do 15.09., to znači da važi 17 dana, tj. uključeni su i dani polaska i povratka (30.08. i 15.09).
Od ugovorenog osiguranja se može se odustati do datuma koji je naznačen kao početak trajanja osiguravajućeg pokrića, tj. početak važenja polise. U tom slučaju osiguravajuća kuća će izvršiti povraćaj premije u punom iznosu.
Da bi se izvršio povraćaj novca, neophodno je dostaviti sledeća dokumenta:
Kompletnu dokumentaciju podnosite Generali Osiguranju Srbija na adresu Vladimira Popovića 8, Novi Beograd ili u najbližoj filijali Generali Osiguranja Srbija.
Za više informacija pozovite Call Centar na 011/222 0 555.