Shop
Uputstvo za prijavu zdravstvenog stanja u inostranstvu  - Putno osiguranje

PRIJAVA NEZGODE
Putno osiguranje

Preporučujemo da zdravstveni problem u inostranstvu prijavite u najkraćem roku.

Uputstvo za prijavu osiguranog slučaja

Ukoliko Vam na putu, u inostranstvu, zatreba hitna medicinska pomoć, odmah se javite dežurnom centru asistentske kompanije Europ Assistance i bićete upućeni u najbližu medicinsku ustanovu.

Poziv možete uraditi na sledeće načine:

  • Putem broja telefona +381 11 41 44 104 ili +381 64 82 82 020
  • Ukoliko ste povezani sa WiFi mrežu pregled kod lekara možete zakazati i putem linkova: 
    • Pozivite kontakt centru Europ Assistance možete obaviti besplatno klikom na link.
    • Kliknite na ovaj link kako biste otvorili aplikaciju putem koje samostalno možete zakazati pregled u najbližoj medicinskoj ustanovi.

Budite spremni da na zahtev date osnovne lične podatke (ime i prezime, broj polise) kao i broj telefona u inostranstvu ili broj na koji želite da vam poziv bude uzvraćen.

Po dolasku kod lekara:

  • Omogućite lekaru uvid u polisu.
  • Ukoliko od lekara dobijete formular izjave o okolnostima pod kojima je nastao osigurani slučaj, obavezno ga popunite.

Ukoliko ste na putovanju sami pokrili troškove lečenja, po povratku u zemlju podnosite zahtev za refundaciju.

Pored popunjenog formulara - zahteva za refundaciju troškova, neophodna je i sledeća dokumentacija:

  • Fotokopija pasoša i to: strane sa ličnim podacima i strane gde se vidi ulaz i izlaz iz zemlje;
  • Polisa, ili broj polise ukoliko je korisnik osiguran grupnom polisom;
  • Originalni računi za lečenje ili lekove (sa potvrdom o plaćanju);
  • Medicinski izveštaj, koji sadrži dijagnozu i opis medicinskog tretmana;
  • Prepis lekara za kupljene lekove;

Osiguravač zadržava parvo  da traži dodatnu dokumentacija ukoliko je ona neophodna za procenu osnovanosti zahteva za naknadu.

Kompletiranu dokumentaciju, po povratku u Srbiju, možete da podnesete na sledeće načine:

Unesi e-mail i šaljemo ti dokumenta
Preuzmi