Ukoliko vam na putu, u inostranstvu, zatreba medicinska pomoć, odmah se javite dežurnom centru asistentske kompanije Europ Assistance na telefone +381 11 41 44 104 ili +381 64 82 82 020 i bićete upućeni u najbližu medicinsku ustanovu. Komunikacija se obavlja na srpskom i engleskom jeziku.
Preuzmite spisak medicinskih ustanova i lekara u Grčkoj i Turskoj:
Uz naše putno osiguranje imate i jedinstvenu pogodnost: mogućnost besplatnog razgovora sa asistentskom službom, na srpskom ili engleskom jeziku, u slučaju da vam zatreba medicinska pomoć. Preuzmite Generali aplikaciju, povežite se na WiFi mrežu i na raspolaganju imate dve opcije: besplatan poziv i chat.
Budite spremni da na zahtev date osnovne lične podatke (ime i prezime, broj potvrde/polise) kao i broj telefona u inostranstvu ili broj na koji želite da vam poziv bude uzvraćen.
Po dolasku kod lekara:
- Omogućite lekaru uvid u potvrdu/polisu.
- Ukoliko od lekara dobijete formular izjave o okolnostima pod kojima je nastao osigurani slučaj, obavezno ga popunite.
Potvrdom/polisom putnog osiguranja pokriveni su troškovi neophodne medicinske pomoći ukazane osiguraniku zbog iznenadne bolesti ili nesrećnog slučaja za vreme boravka u inostranstvu.
Potvrdu/polisu putnog osiguranja možete kupiti u filijalama Generali Osiguranja Srbija i u više od 300 turističkih agencija širom Srbije, sa kojima sarađujemo.
VAŽNE INFORMACIJE O POKRIĆU COVID-19
Putnim osiguranjem su pokriveni troškovi prvog pregleda i laboratorijskih analiza po preporuci lekara.
Testiranje na COVID-19 pokriveno je isključivo u slučaju da ga je indikovao nadležni lekar i da je rezultat testa pozitivan.
Osiguranje ne pokriva negativni test niti medicinske troškove nakon dijagnoze bolesti COVID-19.
Naše putno osiguranje osmišljeno je da vas zaštiti od slučajnih i nepredvidivih događaja tokom putovanja. Budući da je Svetska zdravstvena organizacija proglasila širenje COVID-19 pandemijom, a osiguranje ne pokriva oboljenja nastala usled epidemije i pandemije, medicinski troškovi lečenja ove bolesti nisu pokriveni.