Dynamic Life

Zdravo, zovem se
Dynamic Life.
Ja sam životno osiguranje.
Znam, sva životna osiguranja deluju komplikovano i skupo.
Dokazaću ti da nisam takav. Zato, kreni smesta i uštedi do milion i dvesta!

Da li si aktivirao/la životno osiguranje?
  • Početni iznos će odmah biti uplaćen na tvoju polisu

Šta dalje?

Nastavi da kupuješ kao do sad, a deo novca biće ti vraćen kroz  polisu osiguranja, popuni formu za više detalja.

O obradi ličnih podataka možeš pročitati u našoj Politici privatnosti.

Kako?

Postoje tri načina. Možeš da koristiš sva tri, kao i da ih kombinuješ prilikom iste kupovine.

1. Kupuješ kod naših partnera i od svakog računa određeni procenat će biti uplaćen na tvoju polisu
  • Tako je, ne doplaćuješ ništa, nego od računa koji bi svakako platio, deo iznosa biće preusmeren na tvoju polisu osiguranja. Ovo važi kako za kupovinu u objektima naših Partnera tako i za online kupovinu.
2. Kupuješ kod naših partnera  i jednostavno zaokružiš račun na veći iznos, i ta razlika biće preusmerena na tvoju polisu
  • Na primer ako ti je račun 1250 dinara, zaokružiš ga na 1500, i 250 dinara će biti uplaćeno na tvoju polisu osiguranja.
3. Kupiš određene proizvode naših partnera i deo novca biće uplaćen na tvoju polisu
  • Potrebno je samo da skeniraš QR kod sa računa i aplikacija  će preusmeriti određeni iznos na tvoju polisu, bilo da kupuješ artikle kod Partnera bilo u supermarketima, restoranima, na benzinskim pumpama i drugim objektima koji nisu direktni Partneri.
Ukoliko odlučiš da ipak ne kupuješ ništa, možeš lično da uplatiš novac na svoju polisu
  • Bitno je da svakog meseca bar 2.000,00 RSD bude uplaćeno na tvoju polisu, bilo da to radiš lično ili preko pogodnosti naših partnera.

Dynamic life - Kreni smesta i uštedi do milion i dvesta


Šta dobijam uz Dynamic life?

Osiguranje za slučaj smrti i doživljenja sa ročnošću od 15godina


Kad postajem Dynamic life korisnik?

Kad sa nama zaključiš novu DYNAMIC LIFE polisu na osnovu koje dobijaš lični unikatni kod za aktivaciju DYNAMIC LIFE aplikacije. Sve možeš obaviti na DYNAMIC LIFE info deskovima koji su postavljeni na određenim lokacijama kod naših partnera i u bilo kojoj poslovnici Generali Osiguranja Srbija. Ukratko, za sada možeš svratiti do tebi najbliže Generali poslovnice ili do Univerexport marketa. Uz ovaj korak, potrebno je da instaliraš Dynamic life aplikaciju na svom telefonu i da poseduješ prebivalište u Republici Srbiji. Raspon godina korisnika: od 18 do 55.


Koja je cena ovog osiguranja?

Aktivacioni iznos staje 1.000 dinara. Ovaj iznos ne predstavlja trošak, već iznos koji odlazi direktno na tvoju štednu DYNAMIC LIFE polisu koja se na taj način aktivira. Mesečni minimum koji je potrebno uplatiti svakog meseca da bi polisa bila aktivna je 2.000 dinara. Svaki korisnik ima mogućnost da kroz svoju kupovinu i potrošnju kod naših DYNAMIC LIFE partnera ostvari taj iznos od 2.000 dinara a može maksimalno da ostvari do 8.000 dinara mesečno.


Da li sam samo ja korisnik polise?

Korisnici osiguranja mogu biti naslednici ili imenovana lica.


Kako ostvarujem minimalni iznos od 2.000dinara na mesečnom nivou?

Lako. Primer: ukoliko u Univerexport-u tokom meseca potrošiš na hranu i piće 20.000 dinara, sa benefitom od 10% koliko dobijaš od tog računa u Univerexport-u, tvoj minimalni mesečni iznos je već ostvaren i preusmeren na tvoju polisu.


Šta se dešava ukoliko potrošim više ili manje od 2.000 dinara?

U slučaju da u jednom mesecu uplata bude manja od 2.000 dinara, u narednom mesecu je potrebno nadoknaditi razliku do ovog iznosa. U slučaju da se premaši maksimalan iznos od 8.000 dinara, ostvaruješ pretplatu za naredni mesec.

Ako minimalna mesečna premija ne bude plaćena u roku od tri uzastopna meseca,odnosno ako dug bude veći od 6000.00 dinara, Osiguravač će obavestiti Osiguranika da plati dug. Ukoliko dospeli dug ne bude bio plaćen u roku od 30 dana od obaveštenja o dugu, polisa se raskida i do tada uplaćena premija se ne vraća Osiguraniku.


Šta ako raskinem polisu?

U slučaju da ne želiš više da koristiš DYNAMIC LIFE, možeš da odustaneš u bilo kom trenutku. Ako odustaneš u prve tri godine nećeš biti u mogućnosti da ostvariš benefit ostvaren kroz kupovinu kod naših partnera. Ako odlučiš da odustaneš nakon treće godine, u četvrtoj godini stičeš pravo na određeni iznos novca koji ti pripada. To je definisano kroz ugovor sa Generali Osiguranjem Srbija i opisano je kroz tabelu otkupnih vrednosti koju dobijaš uz dokumentaciju što je deo naše uobičajene procedure potpune informisanosti svih korisnika DYNAMIC LIFE polisa.

Trajanje osiguranja je 15 godina.

Za više informacija uvek možeš da me pozoveš na telefone 0800/222 579 i 011/222 0579 ili da me nađeš u bilo kojoj poslovnici Generali Osiguranja.

Uz Generali tvoja budućnost je dinamična a sigurna!

Unesi e-mail i šaljemo ti dokumenta
Preuzmi