Kako se podnosi odštetni zahtev za motorna vozila?
Podnošenje odštetnog zahteva počinje besplatnim pozivom Kontakt centra na broj 0800 222 555 ili slanjem odštetnog zahteva na e-mail adresu kontakt@generali.rs.
Klijent će zatim od operatera, odnosno imejlom, dobiti detaljno uputstvo o podnošenju odštetnog zahteva, potrebnoj dokumentaciji i zakazivanju termina za procenu štete.
Kako se vrši procena oštećenja na automobilu?
U zavisnosti od vrste odštetnog zahteva, procena štete može se izvršiti:
Za klijente koji žive na području Beograda otvorili smo novi prostor, potpuno prilagođen novim uslovima rada, bezbedan za zdravlje klijenata i zaposlenih. Uputstva za dolazak klijenti će dobiti kada budu pozvali Kontakt centar da zakažu termin.
Detaljnije informacije o prijavi odštetnog zahteva i potrebnoj dokumentaciji:
Za ostale vrste osiguranja odštetni zahtevi se podnose onlajn ili telefonski, u skladu s postupkom koji se primenjuje tokom pandemije COVID-19. Detaljnije informacije naći ćete ovde.