U želji da klijentima obezbedimo brzu, jednostavnu i bezbednu prijavu štete, od 15. maja omogućili smo im podnošenje odštetnih zahteva za motorna vozila i zakazivanje procene štete isključivo putem Kontakt centra. Dolazak u poslovnicu neće biti moguć bez zakazanog termina.
Kako se podnosi odštetni zahtev za motorna vozila?
Podnošenje odštetnog zahteva počinje besplatnim pozivom Kontakt centra na broj 0800 222 555 ili slanjem odštetnog zahteva na e-mail adresu kontakt@generali.rs.
Klijent će zatim od operatera, odnosno imejlom, dobiti detaljno uputstvo o podnošenju odštetnog zahteva, potrebnoj dokumentaciji i zakazivanju termina za procenu štete.
Kako se vrši procena oštećenja na automobilu?
U zavisnosti od vrste odštetnog zahteva, procena štete može se izvršiti:
Za klijente koji žive na području Beograda otvorili smo novi prostor, potpuno prilagođen novim uslovima rada, bezbedan za zdravlje klijenata i zaposlenih. Uputstva za dolazak klijenti će dobiti kada budu pozvali Kontakt centar da zakažu termin.
Detaljnije informacije o prijavi odštetnog zahteva i potrebnoj dokumentaciji:
Za ostale vrste osiguranja odštetni zahtevi se podnose onlajn ili telefonski, u skladu s postupkom koji se primenjuje tokom pandemije COVID-19. Detaljnije informacije naći ćete ovde.