Telefonska služba besplatne medicinske asistencije, 011/222 0575, klijentima je na raspolaganju 24 časa dnevno, 365 dana u godini.
Besplatnu medicinsku pomoć možete potražiti i putem e-maila na adresi infomedic@generali.rs.
Medic Call Centar organizovan je tako da besplatnu medicinsku asistenciju pružaju zaposleni lekari i medicinski radnici, koji su vam na raspolaganju za sledeće usluge:
- pružanje prve informativne pomoći u ublažavanju simptoma navedenih u telefonskom razgovoru;
- davanje besplatnih medicinskih saveta;
- savetovanje i informisanje osiguranika o obimu i vrsti ugovorenog pokrića i načinu korišćenja zdravstvene kartice Generali Osiguranja Srbija;
- upućivanje na lekara i zdravstvene ustanove, informisanje osiguranika o imenima, brojevima telefona i adresama lekara, stomatologa, bolnica, medicinskih centara, ambulantnih stanica, dežurnih klinika, apoteka;
- pomaganje osiguranicima u pronalaženju najbolje usluge u skladu sa njihovim individualnim potrebama;
- zakazivanje pregleda u zdravstvenim ustanovama u terminima koji odgovaraju osiguranicima;
- praćenje i kontrolisanje realizacije dogovorenih usluga sa klinikama i usaglašavanje standarda kvaliteta članica Mreže klinika;
- informisanje osiguranika prilikom prijave osiguranog slučaja;
- odgovaranje na pitanja u vezi sa odštetnim zahtevima predatim Generali Osiguranju Srbija;
- odgovaranje na pritužbe u pružanju usluga zdravstvene zaštite.