SAOPŠTENJE ZA JAVNOST - Partnerstvo na planu bankoosiguranja za tržište Srbije

SAOPŠTENJE ZA JAVNOST - Partnerstvo na planu bankoosiguranja za tržište Srbije

Beograd, 24.10.2022. – Banca Intesa je objavila partnerstvo za tržište Srbije između svoje matične grupe Intesa Sanpaolo i osiguravajuće kompanije Generali sa ciljem jačanja bankoosiguranja u zemlji i pružanja sveobuhvatne ponude građanima i privredi.

24.10.2022.

Beograd, 24.10.2022. – Banca Intesa je objavila partnerstvo za tržište Srbije između svoje matične grupe Intesa Sanpaolo i osiguravajuće kompanije Generali sa ciljem jačanja bankoosiguranja u zemlji i pružanja sveobuhvatne ponude građanima i privredi.

Ovo partnerstvo kombinuje dobro razumevanje potreba klijenata i razvijenu poslovnu mrežu Banca Intesa sa bogatim iskustvom kompanije Generali u razvoju i ponudi proizvoda osiguranja. Na taj način, na tržište Srbije će uskoro biti uveden servisni model zasnovan na radu zajedničkog tima stručnjaka na međunarodnom i lokalnom nivou koji će klijentima ponuditi najadekvatnija rešenja u domenu bankoosiguranja, uz unapređeni kvalitet usluga.

„Udruživanjem snaga, pozicija i ekspertiza liderske banke i vodeće osiguravajuće kuće u Srbiji, koje se oslanjaju na bogato internacionalno iskustvo svojih matičnih kuća, u prilici smo da kreiramo dodatnu vrednost za naše klijente i ponudimo im najkvalitetnija finansijska rešenja i vrhunsko korisničko iskustvo. Pored standardnih bankarskih proizvoda i usluga, klijentima pružamo i zaštitu u slučaju nepredviđenih životnih okolnosti, uz nastojanje da kroz dalji razvoj ponude i rad na podizanju svesti o značaju osiguranja zajedno postanemo ambasadori kulture bankoosiguranja na tržištu i lideri i u ovom segmentu poslovanja“, izjavio je Željko Petrović, član Izvršnog odbora i direktor Divizije za poslovanje sa fizičkim licima i malim biznisom Banca Intesa.

“Naš strateški cilj je da postanemo doživotni partner našim klijentima. Ponosni smo što ovim partnerstvom jačamo naše veze sa Intesa Sanpaolo nudeći klijentima fleksibilna rešenja za dodatnu zaštitu pojedinaca, porodica i kompanija u Srbiji“, rekla je Nataša Marijanović, članica Izvršnog odbora Generali Osiguranja Srbija, kompanije Generali grupe.

Proizvodi osiguranja u Srbiji učestvuju sa oko 2 odsto u bruto društvenom proizvodu, uz veliki potencijal za rast, posebno u oblasti životnog i zdravstvenog osiguranja.

Novi krovni brend „BE PROTECTED“ je kreiran kao podrška poslovanju u oblasti bankoosiguranja. Njegov grafički dizajn sa pažljivo odabranom tipografijom intuitivno i direktno jača poruku koncepta zaštite i vrednosti koju ovi proizvodi donose klijentima banke.

 

           * * *

 

Banca Intesa ad Beograd, članica grupe Intesa Sanpaoloje vodeća banka na domaćem tržištu, pouzdan partner za 1,37 miliona klijenata, fizičkih i pravnih lica. Sa ukupnom aktivom od 6,3 milijardi evra, ukupnim depozitima klijenata od 4,9 milijarde evra i kapitalom u iznosu od jedne milijarde evra, Banca Intesa predvodi listu najuspešnijih banaka u Srbiji. Zahvaljujući jedinstvenom spoju digitalizacije poslovnih procesa i razvijene mreže od 147 ekspozitura širom Srbije, kao i stalnoj usmerenosti na potrebe građana i privrede, inovativnim proizvodima i usluzi najvišeg kvaliteta, banka ostvaruje stabilne rezultate u svim oblastima poslovanja.

 

Intesa Sanpaolo je vodeća bankarska grupa u Italiji koja servisira potrebe domaćinstava, kompanija i realne ekonomije, sa značajnim međunarodnim prisustvom. Jedinstveni poslovni model Intesa Sanpaolo grupe čini je evropskim liderom u oblastima upravljanja bogatstvom, zaštite imovine i savetodavnih usluga, sa fokusom na digitalnu sferu i finansijske tehnologije. Kao efikasna i izdržljiva banka, kao prednost ima svoje fabrike proizvoda u oblasti upravljanja imovinom i osiguranjem, koje su u celosti u njenom vlasništvu. Snažna posvećenost ESG temama grupe obuhvata pružanje 115 milijardi evra u kreditima za uticaj do 2025. zajednicama i za zelenu tranziciju, i 500 miliona evra kao podršku ljudima kojima je najpotrebnija, zbog čega je Intesa Sanpaolo pozicionirana kao svetski lider u pogledu društvenog uticaja. Intesa Sanpaolo posvećena je postizanju nultih neto emisija do 2030. u pogledu sopstvenih emisija, i do 2050. za svoj portfolio kredita i investicija. Kao angažovani pokrovitelj italijanske kulture, Intesa Sanpaolo stvorila je sopstvenu mrežu muzeja, zvanu Gallerie d’Italia, u kojoj se čuva umetničko nasleđe banke i koja služi kao lokacija za prestižne kulturne projekte.

Vesti: group.intesasanpaolo.com/en/newsroom/news

Twitter: @intesasanpaolo

LinkedIn: linkedin.com/company/intesa-sanpaolo

 

Generali Osiguranje Srbija je na domaćem tržištu osiguranja najveća osiguravajuća kompanija sa stranim kapitalom i lider u životnom i zdravstvenom i osiguranju. Član je Generali grupe, jedne od najvećih globalnih kompanija u oblasti osiguranja i upravljanja imovinom. Osnovana 1831. godine, Generali grupa danas je prisutna u 50 zemalja sveta. Njen prihod od premije je 2021. godine iznosio 75,8 milijardi evra. Sa više od  75.000 zaposlenih i 67  milionom klijenata, Generali grupa zauzima vodeću poziciju u Evropi i sve je prisutnija u Aziji i Latinskoj Americi. U srcu Generalijeve strategije je posvećenost doživotnom partnerstvu sa klijentima, ostvarena kroz inovativna i personalizovana rešenja, najbolje korisničko iskustvo i digitalizovanu globalnu distribuciju. Grupa je u potpunosti ugradila održivo poslovanje u svoju strategiju, sa ciljem da stvori vrednost za sve zainteresovane strane uz izgradnju pravednijeg i otpornijeg društva.  Preko svoje regionalne kancelarije u Pragu, Generali grupa posluje u Austriji, Centralnoj i Istočnoj Evropi i jedna je od tri vodeća osiguravača u regionu. Ambicija Generali grupe je da kroz razvijenu distributivnu mrežu klijentima nudi inovativna rešenja prilagođena njihovim potrebama i tako postane njihov doživotni partner.