U zavisnosti od ugovorenog paketa, usluga dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja se može koristiti u:
- zdravstvenim ustanovama koje su u mreži Generali Osiguranja Srbija
Ukoliko koristite usluge dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja u okviru mreže ustanova sa kojima sarađujemo, ne plaćate troškove lečenja.
- zdravstvenim ustanovama koje nisu u mreži Generali Osiguranja Srbija
Ukoliko koristite usluge zdravstvenih ustanova koje su van naše mreže, plaćate troškove i nakon toga podnosite zahtev za refundaciju troškova.
Za podnošenje odštetnog zahteva, pratite sledeće korake:
1. Popunite formular odštetnog zahteva.
Navedite osnovne lične podatke, broj računa za nadoknadu troškova i podatke o osiguranom slučaju (datum, naziv usluge i potraživani iznos).
2. Skenirajte ili fotografišite telefonom medicinsku dokumentaciju (izveštaji lekara, nalazi analiza itd.).
3. Skenirajte ili fotografišite telefonom dokaz o plaćenim troškovima (fiskalni račun).
4. Obeležite polje „Saglasan” da bi zdravstvena ustanova mogla da kompletira medicinsku dokumentaciju.
5. Popunjen formular i skeniranu/fotografisanu dokumentaciju pošaljite e-poštom na adresu prijava.pzo@generali.rs.
Potvrdu o prijemu odštetnog zahteva dobićete odmah e-poštom, a broj pod kojim je zahtev evidentiran u roku od 24 časa (e-poštom ili SMS-om).
Sva dalja komunikacija u vezi sa odštetnim zahtevom obavlja se e-poštom, preko e-adrese koju ste naveli u formularu odštetnog zahteva.
Da li će neki troškovi osiguranja biti refundirani zavisi od ugovorenog paketa. Ukoliko niste sigurni šta pokriva Vaš paket, i da li omogućava korišćenje van mreže, pozovite Medic Call Centar na 011/222-0575.
Pored formulara za prijavu odštetnog zahteva van mreže, neophodno je priložiti sledeću dokumentaciju:
U slučaju specijalističkih pregleda:
- Kopija izveštaja sa specijalističkog pregleda sa jasno navedenim razlogom javljanja na specijalistički pregled;
- Skeniran fiskalni račun za primljene usluge;
U slučaju laboratorijskih analiza:
- Kopija izveštaja ili uputa lekara iz državne ili privatne zdravstvene ustanove sa upisanom dijagnozom i pojedinačno indikovanim laboratorijskim analizama koje treba uraditi;
- Kopija rezultata laboratorijskih analiza;
- Skeniran fiskalni račun za primljene usluge;
U slučaju dijagnostičkih procedura:
- Kopija izveštaja ili uputa lekara iz državne ili privatne zdravstvene ustanove sa upisanom dijagnozom i navedenom dijagnostičkom procedurom koju treba uraditi;
- Kopija izveštaja sa dijagnostičke procedure;
- Skeniran fiskalni račun za primljene usluge;
U slučaju kupovine lekova:
- Kopija lekarskog izveštaja ili recept sa jasno navedenim nazivom kupljenog leka;
- Skenirani fiskalni račun za kupljene lekove i popis lekova, ako je plaćena samo participacija;
U slučaju korišćenja stomatoloških usluga:
- Kopija izveštaja stomatologa sa opisom ukazane usluge i brojem zuba na kojima je pružena usluga.
- Po nalogu lekara cenzora, za pojedinačne stomatološke radove treba dostaviti snimak nakon urađenih radova;
- Skenirani fiskalni račun za primljene usluge
U slučaju preventivog pregleda:
- Kopija lekarskiog izveštaja sa obavljenih preventivnih pregleda;
- Skenirani fiskalni račun za primljene usluge;
Lekarski izveštaji treba da budu overeni pečatom i potpisom lekara koji je pružio medicinski tretman.
Prethodna autorizacija tretmana
Određene medicinske usluge moraju biti unapred odobrene, bez obzira na paket osiguranja koji posedujete. Obično su to:
- svi troškovi za koje se unapred zna da će iznositi više od 300 €;
- za planirano bolničko lečenje;
- za porođaj;
- za sve planirane ili zakazane hirurške intervencije;
- za prenatalnu dijagnostiku;
- za kućne posete lekara i kućnu negu;
- za nabavku trajnih medicinsko-tehničkih pomagala;
- za uklanjanje promena na koži.
Odobrenje se traži pozivanjem Medic Call Centra na 011/222-0575, minimum 14 dana pre izvršenja usluge.