Shop
Zašto je Generali Osiguranje Srbija prva Family Friendly finansijska organizacija u Srbiji

Zašto je Generali Osiguranje Srbija prva Family Friendly finansijska organizacija u Srbiji

Generali Osiguranje Srbija svrstalo se među prestižne poslodavce čije odgovorno poslovanje kompanije potvrđuje Family Friendly Enterprise.sertifikat.

08.06.2021.

 

Generali Osiguranje Srbija je prva finansijska organizacija u Srbiji i regionu koja je dobila sertifikat Family Friendly Enterprise. Sertifikat se dodeljuje preduzećima koja svojim zaposlenima omogućavaju da lakše usklade obaveze u privatnom životu s obavezama na poslu. Zahvaljujući pogodnostima koje nudi zaposlenima, Generali Osiguranje Srbija svrstalo se među prestižne poslodavce čije porodično odgovorno poslovanje kompanije potvrđuje ovaj sertifikat.

Kao i do sada, trudimo se da podržimo svoje zaposlene i njihove porodice, naročito kada su pred njima uzbudljiva nova poglavlja i izazovi. Za sada su im omogućene sledeće pogodnosti: rad po skraćenom radnom vremenu, a sate do punog radnog vremena mogu da nadoknade u nedelji u kojoj se radi skraćeno ili u narednoj nedelji; prilagođavanje radnih uslova ličnim ili porodičnim okolnostima, na zahtev zaposlenih; neograničen broj dana za rad van kancelarije; novčana pozajmica; roditelji i staratelji dobijaju slobodan dan za polazak deteta u vrtić ili školu, a preostala četiri radna dana u toj nedelji rade četiri sata dnevno; poklon za rođenje deteta, uključujući i vrednosni vaučer; po povratku sa porodiljskog bolovanja naše koleginice rade pola radnog vremena uz punu zaradu; ukupno 10 slobodnih radnih dana odsustva za novopečene tate, i mnoge druge.

Budući da kombinovani način rada postaje sastavni deo života, zaposleni imaju veću slobodu da organizuju svoje vreme i biraju odakle će raditi. Adekvatna oprema i alati za rad, uz odgovarajuću edukaciju, svim zaposlenima omogućavaju bezbrižan i efikasan rad sa bilo koje lokacije. Radno okruženje prilagođavamo različitim potrebama. Novi radni prostor, koji je trenutno u pripremi, imaće prijatnija mesta za sastanke sa klijentima i okruženje u kome će zaposleni moći kvalitetnije da provode vreme, dolaze do novih ideja i jačaju međusobnu saradnju. Iako je postao sastavni deo života, na rad od kuće neko se navikava brže, a nekome je potrebna podrška. Odgovarajuća oprema, idealan kutak za rad i jasna granica između vremena za posao i vremena za odmor, neki su od najboljih saveznika tokom perioda adaptacije.

Kako nam je zdravlje najvažnije, svim zaposlenima smo omogućili besplatan godišnji sistematski pregled i privatno zdravstveno osiguranje za one koji u kompaniji rade najmanje tri godine. Plan je da svake godine uvodimo nove pogodnosti, jer brinemo o zaposlenima, njihovom zadovoljstvu i ravnoteži između njihovog privatnog i poslovnog života.