Site name
Site name

The Human Safety Net aktivira zajednicu od 800 volontera u 22 zemlje širom sveta u dvodnevnom digitalnom hakatonu za podršku porodicama

03.02.2021

The human Safety Net Generali Hakaton

 

 

  • Udružujemo snage sa globalnom inicijativom „Roditeljstvo za zdravlje za ceo život” koju su pokrenule vodeće organizacije Univerzitet u Oksfordu, UNICEF i SZO, i mnoge druge
  • Sredstva će biti dodeljena partnerskim nevladinim organizacijama u okviru inicijative The Human Safety Net i porodicama Generalijevih klijenata

Stresne situacije poput pandemije kovida 19 utiču na odnose roditelja i dece. Na život male dece, to ima trenutni, a ponekad i dugoročni uticaj, tokom celog života.

Kako je u zemljama širom sveta zabeležen brz rast broja obolelih od kovida 19, sa ponovnim uvođenjem karantina, porastom nezaposlenosti, zatvaranjem škola i drugim velikim društvenim i ekonomskim izazovima, situacija je postala još ozbiljnija.

Reagujući na ovu situaciju, inicijativa „Roditeljstvo za zdravlje za ceo život” (Parenting for Lifelong Health) odlučila je da napravi veliki broj besplatnih materijala o odgajanju dece i stavi ih na raspolaganje milionima porodica širom sveta. Kreirali su ga stručnjaci za roditeljstvo uz podršku vodećih organizacija (SZO, UNICEF, Univerzitet u Oksfordu), u nadi da će pomoći porodicama u teškoj situaciji da obnove dobre odnose.

Inicijativa The Human Safety Net mobiliše volontersku zajednicu Generali grupe u 22 zemlje. Nadamo se da će, zahvaljujući sadržajima koji su prevedeni na više od 20 jezika, milioni ugroženih porodica imati koristi od ove vredne podrške.

Globalni digitalni volonterski hakaton po prvi put se organizuje 2. i 3. februara. Tokom 48 sati, u njemu će učestvovati preko 800 volontera. Prevodioci, kontrolori kvaliteta i snimatelji video sadržaja učestvovaće u pokretu ljudi koji pomažu ljudima.

Sav materijal biće predat inicijativi „Roditeljstvo za zdravlje za ceo život” kao naš doprinos. Pored toga, inicijativa The Human Safety Net aktiviraće globalni plan distribucije materijala kako bi doprla do ugroženih porodica u 22 zemlje u kojima je aktivna kroz zajednicu partnerskih NVO. Tako će Generali učiniti sadržaje dostupnim milionima porodica svojih klijenata širom sveta.