Prijava štete - Domaćinstvo

PRIJAVA ŠTETE
Domaćinstvo

Preporučujemo da štetu prijavite u najkraćem roku kako biste što pre prikupili potrebnu dokumentaciju i obezbedili brzu isplatu

Za pomoć oko podnošenja Zahteva za naknadu možete se obratiti našem kontakt centru na broj 011/ 222 0 555.

 
Online prijava štete

Štetu u domaćinstvu, po osnovu osiguranja stana i kuće možete prijaviti popunjavanjem formulara u nastavku. Naknada štete biće isplaćena najkasnije 14 dana od podnošenja kompletne dokumentacije za prijavu štete.

Prijava štete
Online prijava štete
Način prijave štete

Štetu nastalu na vašem stanu i kući možete prijaviti na sledeće načine:

  •  Onlajn
  •  Kontakt centru (0800 222 555 ili kontakt@generali.rs)
  •  Dolaskom u poslovnicu Generali Osiguranja Srbija
Potrebna dokumenta

Potrebna dokumenta

  • Lična karta vlasnika ili ovlašćenog lica;
  • Kartica tekućeg računa vlasnika ili ovlašćenog lica;
  • Dokaz o vlasništvu (vlasnički list, rešenje o porezu ili kupoprodajni ugovor) ;
  • Fotografije štete;
  • Računi, predračuni ili specifikacije troškova popravke (ukoliko posedujete);
  • U slučaju požara, eksplozije ili provalne krađe ‒ potvrda MUP-a;


U zavisnosti od slučaja, Generali Osiguranje Srbija ima pravo da zatraži dodatnu dokumentaciju.

Fotografisanje oštećenja

Oštećenja na stanu i kući možete fotografisati:

  • samostalno korišćenjem mobilne aplikacije, čiji ćete link dobiti SMS-om po prijavi i pregledu zahteva
  • izlaskom predstavnka Generali osiguranja na lice mesta koji utvrđuju osnovne elemente štete, vreme nastanka štete, uzrok i obim oštećenja i sa osiguranikom sačinjavaju zapisnik o proceni štete.


Prednosti mobilne aplikacije:

  • Štetu na stanu ili kući možete fotografisati samostalno, za nekoliko minuta, u vreme koje vama odgovara.
  • Na telefonu će jasno biti prikazano šta treba da fotografišete.
  • Imate mogućnost da nam prosledite i fotografije dokumenata.
  • Aplikacija radi bez instalacije i ne ostavlja fotografije u memoriji telefona.
Postupak onlajn prijave štete
  • Pripremite potrebna dokumenta (ukupna veličina priloga do 25 MB).*
  • Popunite onlajn prijavu.
  • Dobićete potvrdu prijave na dostavljenu imejl adresu odmah po slanju prijave.
  • Na dostavljenu imejl adresu dobijaćete obaveštenja i odluke o prijavljenoj šteti.
  • Status i ishode možete pratiti na Portalu za klijente (fizička lica) ili ovde .

*Skenirana dokumenta, fotografije i druge priloge u standardnim formatima možete poslati odmah, putem onlajn prijave (korak “Dokumentacija”), ili naknadno, imejlom na adresu navedenu u imejlu o potvrdi prijave.

U slučaju da se opredelite da samostalno fotografišete oštećenja korišćenjem aplikacije za fotografisanje štete (vidite „Fotogrsfisanje oštećenja“ ), sa fotografijama oštećenja možete poslati i fotografije potrebnih dokumenata.