Plaćanje osiguranja je fleksibilno i prilagođeno vašim potrebama.
Ukoliko ugovorite polisu na 3 ili 4 godine možete ostvariti popust od 5%, a u slučaju da ugovorite polisu na 5 i više godina ostvarićete popust od 10%.
Takođe, možete birati dinamiku plaćanja:
Standardnom polisom osiguranja domaćinstva osiguravaju se objekti i stvari u njima. Rizici pokriveni polisom su: požar, udar groma, eksplozija, oluja, grad, pad letelice, manifestacije i demonstracije.
Od ostalih osnovnih pokrića izdvajamo: izliv vode iz instalacija i kvar i oštećenje ugrađenih hidro instalacija i opreme kao i kvar i oštećenje naponskih i gasnih instalacija i opreme.
Možete ugovoriti i pokrića za dodatne rizike prema vašim potrebama.
Ako ste ugovorili pokriće izliv vode iz instalacija i kvar i oštećenje ugrađenih hidro instalacija i opreme, polisom će biti pokrivena oštećenja, kvar i sanacija (popravku cevi, majstorske radove itd.). Preporučujemo da štetu prijavite onlajn, na našem sajtu, radi brže obrade.
Ako ugovorite dopunsko pokriće za hitne intervencije, mi pronalazimo majstora i pokrivamo troškove popravke. Pokrivamo i privremeni smeštaj ako boravak u stanu/kući nije moguć.
Prijavite štetu odmah:
• onlajn, ili
• pozivom kontakt centra na 0800 222 555
Zavisi od situacije:
• Ako čekate procenu štete, na isplatu možete čekati oko 14 dana nakon prikupljanja dokumentacije.
• Ako želite bržu sanaciju, možete platiti sami, a mi ćemo vam refundirati troškove u skladu sa polisom.
Zakonski rok za isplatu nadoknade je 14 dana od dostavljanja kompletne dokumentacije. Manje štete (do 12.000 RSD) mogu se isplatiti u roku od dva-tri radna dana, s tim što se prijavljuju kontakt centru na 0800 222 555.
Generali osiguranje pruža:
Naša prednost je u tome što brzo obrađujemo štete, imamo digitalizovane usluge i pružamo mogućnost onlajn prijave i obrade štete.Polisa je kreirana po vašoj meri, sa pojednostavljenim uslovima, kako bismo vam pružili najbolju moguću uslugu.