Banca Intesa je u saradnji sa Generali Osiguranjem obezbedila različite pakete osiguravajućih pokrića za korisnike sledećih platnih kartica: Visa Gold, MasterCard Gold, Business Gold i American Express Green i Gold. Paketi osiguravajućih pokrića su za korisnike platnih kartica besplatni. Obim osiguranja u okviru paketa zavisi od vrste platne kartice. Pregled pokrića nalazi se u tabeli u nastavku:
Naziv kartice |
Vrsta osiguranja |
Teritorija |
American Express |
Međunarodno putno osiguranje (GOLD) |
ceo svet |
American Express |
Međunarodno putno osiguranje (GREEN) |
ceo svet |
MasterCard Gold, Business Gold i Visa Gold |
Međunarodno putno osiguranje (GOLD) |
Evropa |
Opširnije informacije o platnim karticama Banca Intesa možete pogledati na www.bancaintesa.rs.
Korisnik platne kartice dobija karticu putnog osiguranja. Period važenja osiguranja označen je na kartici osiguranja, a pod uslovom da je aktivirana platna kartica uz koju su ova osiguranja vezana. Gašenje platne kartice uz koju su osiguranja vezana povlači automatski i prestanak važenja osiguranja.
MEĐUNARODNIM PUTNIM OSIGURANJEM je korisnicima platnih kartica obezbeđena usluga zdravstvene zaštite u inostranstvu u slučaju hitne medicinske pomoći. Klijentu se uz platnu karticu uručuje asistentska kartica osiguranja, koja predstavlja sredstvo plaćanja hitnih medicinskih usluga na putovanju i tokom boravka u inostranstvu. Zbrinjavanje u inostranstvu u slučaju da se na putovanju desi nesrećni slučaj, bolest ili se ukaže potreba za neodložnom hirurškom intervencijom i boravkom u bolnici omogućuju Generali Osiguranje i dežurni centar asistentske kompanije Europ Assistance.
Takođe, korisnik platne kartice ima pravo i na nadoknadu u visini od 500 EUR u slučaju da je proveo najmanje 72 sata neprekidno u bolnici radi dobijanja neophodne medicinske pomoći (hospitalizacija) u skladu sa Klauzulom GOS Putno: Nadoknada zbog bolničkog lečenja za vreme putovanja.
U zavisnosti od nivoa pokrića asistentske kartice, usluge Generali međunarodnog putnog osiguranja mogu se, pored medicinske pomoći, odnositi i na usluge upućivanja na najbližu šlep službu, advokata, novčane pozajmice u slučaju razbojništva.
Obim usluga definisan je nivoom pokrića, koji u zavisnosti od ugovorene platne kartice može biti GREEN ili GOLD.
Maksimalna obaveza osiguravača (suma osiguranja), kumulativno, za sve nastale slučajeve u toku trajanja perioda osiguravajućeg pokrića i trajanje osiguravajućeg pokrića naznačeni su na asistentskoj kartici. Isplatom nadoknade usled bolničkog lečenja (hospitalizacije) ne umanjuje se gore pomenuta obaveza osiguravača (suma osiguranja).
U toku perioda važenja osiguranja, kartica osiguranja se može koristiti za jedno ili više putovanja. Period osiguravajućeg pokrića se iscrpljuje svakim boravkom u inostranstvu.
Zavisno od vrste platne kartice osiguranjem su pokriveni slučajevi nastali tokom putovanja na teritoriji celog sveta, odnosno Evrope, izuzev na teritoriji Republike Srbije, teritoriji zemlje drugog državljanstva i zemalja isključenih iz osiguranja navedenih u Uslovima za putno osiguranje.
Međunarodnim putnim osiguranjem nije pokrivena hitna medicinska pomoć ako je nastala:
Sumom osiguranja do 5.000 EUR su pokriveni slučajevi kada je potreba za hitnom medicinskom pomoći nastala kao posledica bavljenja rekreativnim skijaškim sportom.
Korisnici platnih kartica uz koju dobiju asistentsku karticu osiguranja mogu obezbediti uslugu asistencije, plaćanja troškova lečenja i pravo na nadoknadu zbog bolničkog lečenja (hospitalizacije) i za članove uže porodice (bračnog druga i decu do 18 godina starosti), tokom zajedničkog boravka u inostranstvu. Za to je potrebno da pre odlaska na putovanje posete neku od filijala Generali Osiguranja i ponesu važeću karticu putnog osiguranja i pasoše članova uže porodice koje prijavljuju. Dovoljno je članove porodice prijaviti samo jednom u toku perioda trajanja kartice osiguranja, a ponovo prijaviti kada se ista menja, odnosno obnavlja. Ako se iz nekog razloga ne izvrši prijava članova porodice pre putovanja, osiguravač neće pružiti uslugu asistencije niti pokriti troškove lečenja, odnosno refundirati nastale troškove.
U slučaju potrebe za hitnom medicinskom pomoći najpre pozovite ili pošaljite SMS na broj dežurnog centra Europ Assistance, koji vam je na raspolaganju 24 časa dnevno. Europ Assistance će vas uputiti na najbližeg lekara ili zdravstvenu ustanovu, hitno dostaviti lekove, organizovati i platiti troškove medicinske evakuacije i repatrijacije i organizovati usluge putne i pravne pomoći.
Dežurni centar Europ Assistance
Tel. +381 11 41 44 104
Mob. +381 64 82 82 020
Fax: +381 11 411 9999
E–mail: operationsr@europ–assistance.hu
Plaćanje troškova/refundacija
Nakon poziva dežurnog centra ili slanja SMS na navedeni broj telefona, Europ Assistance i Generali Osiguranje preuzimaju obavezu nadoknade troškova direktno zdravstvenoj ustanovi, pod uslovom da je konstatovano da je medicinska pomoć pružena usled iznenadne bolesti ili povrede.
Ako troškove snosite sami, po povratku u zemlju Generali Osiguranje ih može refundirati u skladu sa uslovima osiguranja, pri čemu zadržava pravo da iznos naknade koju refundira umanji za štetu nastalu zbog toga što niste osigurani slučaj prijavili na prethodno navedeni način, tj. pozivanjem kompanije Europ Assistance (član 17. stav (1) Uslova za putno osiguranje).
Da biste ostvarili pravo na povraćaj novca, po povratku u zemlju uz zahtev za refundaciju treba da dostavite:
Sve dodatne informacije možete dobiti pozivanjem kontakt centra Generali Osiguranja na broj: 011/222 0 555. Zahtev za refundaciju plaćenih troškova sa ostalom navedenom dokumentacijom možete poslati na adresu: Španskih Boraca 3, 11070 Novi Beograd, nakon povratka u Republiku Srbiju.
OSIGURANJE ZA SLUČAJ NEZGODE U JAVNOM PREVOZU (American Express Gold / American Express Green)
Korisnik platne kartice i članovi njegove uže porodice biće osigurani za slučaj nezgode u javnom prevozu tokom puta i boravka u inostranstvu, bez obzira na koji način su izvršili plaćanje za konkretan prevoz. Ukoliko je osiguranje uz platnu karticu sa datumom početka važenja zaključno sa 31.01.2017. godine, slučaj nezgode je pokriven kada je konkretan prevoz u potpunosti plaćen platnom karticom za koju je ugovorena ova vrsta osiguranja.
Pokriveni su sledeći osigurani slučajevi:
Korišćenjem usluga javnog prevoza smatra se prevoz registrovanim vazdušnim, kopnenim i vodenim prevoznim sredstvom kojim se vrši plaćeni prevoz putnika saglasno odgovarajućoj dozvoli za prevoz putnika redovnom linijom. Čarter letovi i kratke frekventne linije između dva odredišta takođe se smatraju javnim prevozom ukoliko je avion iznajmila turistička agencija.
Osigurana suma |
Osigurana suma |
|
Smrt usled nezgode |
50.000 EUR |
25.000 EUR |
Invaliditet usled nezgode |
Do 50.000 EUR |
Do 25.000 EUR |
Osigurana suma iz prethodne tabele je ukupna suma za sva osigurana lica (osiguranika korisnika kartice i članove porodice).
Maksimalna obaveza osiguravača za sve nesrećne slučajeve koji nastanu u toku perioda važenja osiguranja je osigurana suma navedena u tabeli.
U slučaju da osiguranik koristi više od jedne kartice po osnovu koje je ugovoreno ovo osiguranje, obaveza Generali Osiguranja postoji samo po osiguranju ugovorenom po jednoj platnoj kartici. Ukoliko je osiguranje uz platnu karticu sa datumom početka važenja zaključno sa 31.01.2017. godine, Generali Osiguranje Srbija ima obavezu samo po osiguranju ugovorenom za karticu koja je korišćena za plaćanje troškova prevoza tokom kojeg je nastao osigurani slučaj.
Po povratku u zemlju prebivališta osiguravaču možete podneti zahtev za naknadu troškova neke od navedenih posledica nezgode, uz obavezno priloženu dokumentaciju koju zahteva osiguravač. Sve dodatne informacije možete dobiti ako pozovete kontakt centar Generali Osiguranja na broj: 011/222 0 555.
OSIGURANJE ZA SLUČAJ SMETNJI NA PUTOVANJU TOKOM KORIŠĆENJA AVIO-PREVOZA (American Express Gold)
Korisnik kartice i članovi njegove uže porodice biće osigurani za slučaj smetnji na putovanju u inostranstvo avio-prevozom. Ukoliko osiguranje uz platnu karticu ima datum početka važenja zaključno sa 31.01.2017. godine, osiguranje važi samo u slušaju ako je konkretan prevoz u potpunosti plaćen platnom karticom za koju je ugovorena ova vrsta osiguranja.
Obezbeđena su sledeća pokrića:
Osigurani slučaj |
Naknada iz osiguranja u visini plaćenih troškova: |
Maksimalni iznos naknade |
Kašnjenje ili otkazivanje odlaznog leta sa mesta polaska |
restoranske ishrane i hotelskog smeštaja |
do 150 EUR |
Nemogućnost ukrcavanja na pokriveni let do 6 sati |
restoranske ishrane |
do 150 EUR |
Nemogućnost ukrcavanja na pokriveni let preko 6 sati |
hotelskog smeštaja |
do 300 EUR |
Kašnjenje prtljaga |
kupovine neophodne odeće i sredstava za ličnu higijenu |
do 300 EUR |
Gubitak prtljaga |
kupovine neophodne odeće i sredstava za ličnu higijenu |
do 500 EUR |
Propuštena konekcija za pokriveni let |
restoranske ishrane i hotelskog smeštaja |
do 150 EUR |
Ovim osiguranjem nisu pokrivena putovanja avionima koji se iznajmljuju u privatne ili poslovne svrhe. Ukoliko vaše osiguranje uz platnu karticu ima datum početka važenja zaključno sa 31.01.2017. godine, pored navedenih isključenja, nisu pokrivena i putovanja avionima koje je iznajmila turistička agencija (čarter let).
U slučaju da osiguranik koristi više od jedne kartice po osnovu koje je ugovoreno ovo osiguranje, obaveza Generali Osiguranja postoji samo po osiguranju ugovorenom po jednoj platnoj kartici. Ukoliko je osiguranje uz platnu karticu sa datumom početka važenja zaključno sa 31.01.2017. godine, Generali Osiguranje Srbija ima obavezu samo po osiguranju ugovorenom za karticu koja je korišćena za plaćanje troškova prevoza tokom kojeg je nastao osigurani slučaj.
Po povratku u zemlju prebivališta osiguravaču možete podneti zahtev za naknadu pomenutih troškova, uz obavezno priloženu dokumentaciju koju zahteva osiguravač. Uz zahtev je neophodno podneti originalne račune za nastale troškove, potvrdu o izgubljenom prtljagu odnosno potvrdu o kašnjenju prtljaga. Sve dodatne informacije možete dobiti ako pozovete kontakt centar Generali Osiguranja na broj: 011/222 0 555.
Opšti uslovi za osiguranje za slučaj smetnji na putovanju
Klauzula GOS Smetnje na putovanju: pokriće čarter letova, bez uslova da je putovanje plaćeno platnom karticom banke se odnosi na asistentske kartice osiguranja sa datumom početka važenja počev od 01.02.2017. godine.