Site name
Site name

Saveti za pripremu zdravih obroka za celu porodicu


zdravi-recepti-kuvanje

Želiš da među prvima dobijaš
informacije o popustima i korisne savete?

01.05.2020.

Priprema hrane sa porodicom je jedna od zabavnih aktivnosti kojom možete da ispunite vreme sa svojim najdražima. Osim toga, na kraju kuvanja ćete uživati u ukusnim zalogajima. Ukoliko ste se zasitili teških kolača koji su prepuni šećera ili su vam slatka peciva dosadila, možda je pravo vreme da isprobate nove, zdravije recepte. Predstavljamo vam savete za pripremu hrane koju možete da čuvate duži vremenski period, ali i recepte za ukusne slatke i slane zalogaje koje ćete smazati u tren oka.

shutterstock_124434316 (1).jpg

Zdravi zamenski sastojci

U mnogim receptima koriste se zamenski sastojci ili potpuno nove kombinacije sastojaka, tako da vam savetujemo da nabavite sve što vam je potrebno pre početka pripreme. Tako ćete moći da se prepustite kulinarskim čarolijama kada god budete raspoloženi za to.

Med, sok od jabuke, izgnječene banane i zaslađivači poput stevije, predstavljaju sjajnu zamenu za šećer. Umesto da koristite komadiće čokolade, kolače i torte možete da ukrasite suvim voćem, urmama, orasima ili bademima. Pored toga što će vaše kulinarsko delo izgledati lepše, ukus će biti bogatiji.

U nekim receptima za tortu koriste se i tikvice i šargarepa koje pružaju sočnost torti i sprečavaju suvoću. Ne zaboravite da isprobate i zdravije varijante brašna poput integralnog, heljdinog ili ražanog, koja mogu da učine poslastice interesantnijim. Umesto mleka možete da koristite grčki jogurt, a ako biste da izbegnete kravlje mleko, isprobajte bademovo, pirinčano ili sojino mleko.

shutterstock_1066408013 (1).jpg

Slani zalogaji

Postoji čitavo obilje slanih zalogaja koje možete da pripremite. Od kiflica sa sirom, pita sa pečurkama ili zeljem i sirom, laganih projica sa sirom, pa do slanih mafina sa jajima i povrćem - mogućnosti su zaista raznolike.

Slatki zalogaji

Da biste se zasladili zdravim poslasticama, možete napraviti ukusnu ovsenu kašu: jednostavno je pomešajte sa narendanom jabukom. Mafini sa bananom i medom su takođe sjajna opcija. Ukoliko vam se prijede nešto slatko uz kafu, možete da pripremite kolačiće sa orasima, omiljenim bobičastim voćem i crnom čokoladom.

Čak i rođendanske torte mogu da se pripreme na zdraviji način! Probajte da napravite tortu sa nižom kaloričnom vrednošću koja sadrži veliku količinu voća. Kombinujte maline, jagode, višnje ili banane.

 

Prijavi se
Budi uvek u toku sa najnovijim ponudama i korisnim informacijama

Polja označena sa * su obavezna