Site name
Site name

Hrana za koju je naučno dokazano da popravlja raspoloženje


Hrana za koju je naučno dokazano da popravlja raspoloženje

28.11.2019.

Da li ste ikad primetili kako se vaše raspoloženje naglo popravlja – čak i nakon dugog, teškog dana u kancelariji – kada pojedete određenu hranu? To je možda posledica sjajnih sastojaka koji utiču na popravljanje raspoloženja. Studije su pokazale da neka hrana, uključujući voće, povrće i morske plodove, može imati hemijski efekat na organizam, zbog čega se ne osećate samo sito, već i srećno! Pogledajte naše predloge namirnica koje popravljaju raspoloženje i koje treba konzumirati u svakom obroku.

Zdrav doručak je veoma važan

Naučno je dokazano da doručak ima pozitivan uticaj na organizam, a ako mu dodate i sastojke koje popravljaju raspoloženje, sebi ćete bez sumnje obezbediti produktivan ostatak dana. Grčki jogurt bogat kalcijumom, jaja, banana, avokado, borovnice i semenke bundeve bogati su vitaminima, antioksidansima i antiinflamatornim sastojcima koji podstiču dobro raspoloženje. Naš predlog je da zato dan počnete sa zelenim farpeom od banane, jogurta i avokada sa semenkama bundeve.

Šta spremiti za ručak?

Što se tiče ručka, teška, slatka ili preslana hrana ne samo što će dovesti do popodnevnog pada energije već vam može i pokvariti raspoloženje. Obezbedite organizmu dovoljno  vitamina i hranjivih materija poput magnezijuma, a salatu koju nosite na posao obogatite bojama i ukusima koji će vam izmamiti osmeh. Mi preporučujemo kozji sir, čeri paradajz, pečurke i piletinu. Za koju god ukusnu salatu da se odlučite, zašto ne napravite preliv od kurkume sa maslinovim uljem i crnim biberom? Dokazano je da kurkuma ima moćna antiinflamatorna svojstva i da povećava nivo serotonina.

Lagana večera za miran san

Dan srećne, zdrave ishrane završite večerom od morskih plodova bogatim omega-3 masnim kiselinama. Losos i školjke poznati su po visokom nivou vitamina B12, koji poboljšava rad moždanih ćelija, a imaju i visok nivo hranjivih sastojaka važnih za pravilan rad štitaste žlezde, bitnog regulatora raspoloženja. Spremite brzo i ukusno jelo od grilovanog lososa sa šparglom, borcem protiv depresije, ili sveže dagnje sa paradajzom i belim lukom, koji reguliše serotonin, i garantujemo da ćete biti dobro raspoloženi celo veče.

Prijavi se
Budi uvek u toku sa najnovijim ponudama i korisnim informacijama

Polja označena sa * su obavezna