Site name
Site name

Hrana za koju je naučno dokazano da popravlja raspoloženje


Hrana za koju je naučno dokazano da popravlja raspoloženje

Želiš da među prvima dobijaš
informacije o popustima i korisne savete?

28.11.2019.

Da li ste ikad primetili kako se vaše raspoloženje naglo popravlja – čak i nakon dugog, teškog dana u kancelariji – kada pojedete određenu hranu? To je možda posledica sjajnih sastojaka koji utiču na popravljanje raspoloženja. Studije su pokazale da neka hrana, uključujući voće, povrće i morske plodove, može imati hemijski efekat na organizam, zbog čega se ne osećate samo sito, već i srećno! Pogledajte naše predloge namirnica koje popravljaju raspoloženje i koje treba konzumirati u svakom obroku.

Zdrav doručak je veoma važan

Naučno je dokazano da doručak ima pozitivan uticaj na organizam, a ako mu dodate i sastojke koje popravljaju raspoloženje, sebi ćete bez sumnje obezbediti produktivan ostatak dana. Grčki jogurt bogat kalcijumom, jaja, banana, avokado, borovnice i semenke bundeve bogati su vitaminima, antioksidansima i antiinflamatornim sastojcima koji podstiču dobro raspoloženje. Naš predlog je da zato dan počnete sa zelenim farpeom od banane, jogurta i avokada sa semenkama bundeve.

Šta spremiti za ručak?

Što se tiče ručka, teška, slatka ili preslana hrana ne samo što će dovesti do popodnevnog pada energije već vam može i pokvariti raspoloženje. Obezbedite organizmu dovoljno  vitamina i hranjivih materija poput magnezijuma, a salatu koju nosite na posao obogatite bojama i ukusima koji će vam izmamiti osmeh. Mi preporučujemo kozji sir, čeri paradajz, pečurke i piletinu. Za koju god ukusnu salatu da se odlučite, zašto ne napravite preliv od kurkume sa maslinovim uljem i crnim biberom? Dokazano je da kurkuma ima moćna antiinflamatorna svojstva i da povećava nivo serotonina.

Lagana večera za miran san

Dan srećne, zdrave ishrane završite večerom od morskih plodova bogatim omega-3 masnim kiselinama. Losos i školjke poznati su po visokom nivou vitamina B12, koji poboljšava rad moždanih ćelija, a imaju i visok nivo hranjivih sastojaka važnih za pravilan rad štitaste žlezde, bitnog regulatora raspoloženja. Spremite brzo i ukusno jelo od grilovanog lososa sa šparglom, borcem protiv depresije, ili sveže dagnje sa paradajzom i belim lukom, koji reguliše serotonin, i garantujemo da ćete biti dobro raspoloženi celo veče.

Prijavi se
Budi uvek u toku sa najnovijim ponudama i korisnim informacijama

Polja označena sa * su obavezna