U slučaju saobraćajne nezgode s drugim vozilom, zahtev za naknadu štete podnosite osiguravajućoj kući kod koje je osigurano vozilo čiji je vozač odgovoran za nezgodu. Ako je vozač odgovoran za štetu osiguranik Generali Osiguranja Srbija, zahtev možete podneti u najbližoj poslovnici kompanije.
Ako je šteta na vozilu velika i ono nije pokretno, prilikom prijave štete neophodno je navesti mesto gde se vozilo nalazi da bi procenitelji Generali Osiguranja Srbija mogli da ga pregledaju.
Dokumentacija neophodna za prijavu štete:
- Formular za prijavu štete – potpuno i čitko popunjen, sa potpisom vlasnika vozila ili ovlašćenog lica, a za pravna lica s pečatom firme;
- Zapisnik Ministarstva unutrašnjih poslova sa mesta nesreće (sa skicom i izjavama učesnika nezgode);
- Evropski izveštaj o saobraćajnoj nezgodi (popunjava se u slučaju dogovora učesnika nezgode i tada policija ne izlazi na mesto događaja);
- Zapisnik o oštećenju motornog vozila ili druge stvari (sačinjava ga ovlašćeni radnik osiguravajuće kompanije koja je u obavezi da nadoknadi štetu);
- Kopija lične karte vlasnika oštećenog vozila;
- Kopija saobraćajne dozvole oštećenog vozila;
- Kopija kartice tekućeg računa vlasnika oštećenog vozila;
- Kopija vozačke dozvole vlasnika oštećenog vozila;
Za nematerijalnu štetu, pored navedenog, neophodno je i sledeće:
- Medicinska dokumentacija;
- Računi eventualnih troškova;
Kod zahteva za duševni bol zbog smrti bliskog lica potrebno je dostaviti izvod iz matične knjige umrlih i dokaz da je podnosilac zahteva u bliskom srodstvu s preminulim (izvod iz knjige venčanih, izvod iz matične knjige rođenih i sl.).