Shop
Pravna lica - Prijava štete - Kasko osiguranje

Kasko osiguranje

Preporučujemo da štetu prijavite u najkraćem roku kako biste što pre prikupili potrebnu dokumentaciju i obezbedili brzu isplatu.

Za pomoć oko prijave štete možete se obratiti našem kontakt centru na broj 011/ 222 0 555.

Online prijava štete

Štetu na vozilu po osnovu obaveznog osiguranja od autoodgovornosti možete prijaviti popunjavanjem formulara u nastavku. Naknada štete biće isplaćena najkasnije 14 dana od podnošenja kompletne dokumentacije za prijavu štete.

Prijava štete
Online prijava štete
Načini prijave štete

Štetu nastalu na motornom vozilu po osnovu kasko osiguranja možete prijaviti na sledeće načine:

  • Onlajn
  •  Kontakt centru (0800 222 555 ili kontakt@generali.rs)
  •  Dolaskom u poslovnicu* Generali Osiguranja Srbija u zakazanom terminu (zakazivanje se vrši pozivom Kontakt centra)

*opcija ne važi za filijale u Novom Sadu, Nišu i u Beogradu (Savski nasip).

Potrebna dokumenta

Preporučujemo da nam što ranije dostavite:

  • saobraćajnu dozvolu (kopija obe strane ili očitana);
  • vozačku dozvolu lica koje je koristilo vozilo (kopija obe strane);
  • Evropski izveštaj o saobraćajnoj nezgodi (ukoliko je popunjen sa drugim učesnikom);
  • Potvrdu ili uverenje MUP-a (ukoliko je policija izašla na lice mesta, ali nije izvršila kompletan uviđaj saobraćajne nezgode)*;
  • instrukciju za plaćanje (broj tekućeg računa preduzeća ili naziv auto-servisa kome se plaća naknada iz osiguranja);

*Zapisnike o uviđaju saobraćajne nezgode na teritoriji Republike Srbije pribavlja Generali Osiguranje Srbija.

U slučaju da se opredelite za samostalno fotografisanje oštećenja korišćenjem mobilne aplikacije za fotografisanje štete (vidite „Fotografisanje oštećenja”), sa fotografijama oštećenja možete poslati i fotografije potrebnih dokumenata.

 

U slučaju krađe vozila, pozovite Kontakt centar (0800 222 555) i zakažite termin za dolazak u poslovnicu Generali Osiguranja Srbija. Obavezno ponesite:

  • sve ključeve vozila
  • saobraćajnu dozvolu
  • potvrdu da je krađa vozila prijavljena policiji
Fotografisanje oštećenja

Oštećenja na vozilu možete fotografisati:

  • samostalno, korišćenjem mobilne aplikacije, čiji ćete link dobiti SMS-om po prijavi i pregledu zahteva;
  • zakazivanjem termina za dolazak u poslovnicu ili izlazak procenitelja na lokaciju na kojoj se nalazi vozilo (ukoliko vozilo nije u voznom stanju). Zakazivanje se vrši pozivom Kontakt centra.

Prednosti mobilne aplikacije:

  • Vozilo možete fotografisati sami, za samo nekoliko minuta, u vreme koje vama odgovara.
  • Na telefonu će biti jasno prikazano šta treba da fotografišete (kadar po kadar).
  • Imate mogućnost da nam prosledite i fotografije dokumenata.
  • Aplikacija radi bez instalacije i ne ostavlja fotografije u memoriji telefona.

 

Ukoliko živite na području Beograda, oštećenja na vozilu fotografišu se na Novom Beogradu. Ulazak na parking je iz ulice Jurija Gagarina, preko puta gradilišta nove autobuske stanice, kod Buvlje pijace. Prethodno morate zakazati termin pozivom Kontakt centra.

Postupak onlajn prijave štete
  • Pripremite potrebna dokumenta (ukupna veličina priloga do 25 MB)*
  • Popunite onlajn prijavu.
  • Na kraju prijave dobićete broj (npr. AK-1234&2022), koji je referenca za dalju komunikaciju.
  • Dobićete potvrdu prijave na dostavljenu imejl adresu odmah po slanju prijave.
  • Na dostavljenu imejl adresu dobijaćete obaveštenja i odluke o prijavljenoj šteti.
  • Status i ishode možete uvek pratiti na Portalu za klijente (fizička lica) i ovde.

*Skenirana dokumenta, fotografije i druge priloge u standardnim formatima možete poslati odmah, putem onlajn prijave (korak „Dokumentacija“), ili naknadno, imejlom na adresu navdenu u imejlu o potvrdi prijave.

U slučaju da se opredelite za samostalno fotografisanje oštećenja korišćenjem aplikacije za fotografisanje štete (vidite „Fotografisanje oštećenja”), sa fotografijama oštećenja možete poslati i fotografije potrebnih dokumenata.