Ne postoji ništa bitnije u svakodnevnom životu bilo koga od nas, od sopstvenog zdravlja i zdravlja naših najbližih. Generali Osiguranje Srbija kao kompanija koja je na prvom mestu u Srbiji u oblasti dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja, posebno vodi računa o uslugama koje pruža svojim klijentima, kao i njihovim trenutnim potrebama. Kada se javi zdravstveni problem, klijenti se prvo obraćaju našem stručnom medicinskom timu kolega, u okviru Medic Call centra. Oni su ključna karika u što bržem i efikasnijem obezbeđivanju potrebne nege za one kojima je to potrebno, upućivanjem u merodavnu zdravstvenu ustanovu, što je pre moguće. Brzinu njihovog tima uslovljava dobra organizovanost i zato ga ojačavamo novim menadžerom za kontrolu Medic Call centra.
Kao menadžer za kontrolu Medic Call centra:
Generali širi krila svim kandidatima koji imaju najmanje srednju školu medicinskog usmerenja, više od godinu dana iskustva rada na poslovima u oblasti medicine ili osiguranja i služe se engleskim jezikom na konverzacijskom nivou. Ukoliko dobro komuniciraš sa ljudima, timski si igrač, odlikuje te usmerenost na klijente i aktivan si vozač, tvoje šanse da postaneš deo našeg tima su još veće.
PRIJAVI SE do 7. decembra 2019. godine.
Neka Generali tim bude i tvoj tim.
Zahvaljujemo svim kandidatima na interesovanju za rad u našem timu. Sa kandidatima koji budu ušli u uži krug kontaktiraćemo u vezi sa narednim koracima u procesu selekcije.
Prijavljivanjem na konkurs daješ saglasnost da se tvoji lični podaci koriste u svrhu regrutacije i selekcije za otvorena radna mesta u Generali Osiguranju Srbija a.d.o. Svi podaci koje budemo obrađivali biće poverljivi i neće biti dostupni trećim licima.